ایک سٹروک سے ایک کتے کی خاص سفر واپس

دور تک، پیشہ ورانہ جذبے کے بارے میں سب سے زیادہ اجتماعی چیزیں یہ ہے کہ ہم بہت سارے مختلف جانوروں سے بنا سکتے ہیں. یہ سینکڑوں مختلف پالتو جانوروں کی طرح ہے جو ہم منسلک اور بانڈ کر سکتے ہیں؛ لیکن، ہم اس حقیقت سے لطف اندوز کرتے ہیں کہ کسی اور کو کھانا کھلانا اور ان کی دیکھ بھال کرنا ہے؛ یہ ایک حیرت انگیز انتظام ہے!

ان میں سے بہت سے مخلوقات ہم ایک سال میں چند بار دیکھتے ہیں، ان میں سے کئی ماہانہ، اور پھر ہم ایمان لذت ہر ایک ہفتے کو دیکھنے کے لئے خوش ہیں. یہ کوئی راز نہیں ہے کہ ان کے ساتھیوں سے بہت منسلک ہونے میں بہت آسان ہے! ہم انفرادی پالتو جانوروں کو دیکھتے ہیں اور ان کی منفرد شخصیت کو جاننے کے لے جاتے ہیں، عام طور پر ہم اس خاص جانور کے ساتھ محبت میں گر جاتے ہیں.

بہت سے سال پہلے جب میں نے پہلے اپنے سیلون کو کھول دیا، میں نے بہت خوبصورت تھوڑا ویسٹی تیار کرنا شروع کر دیا. ہماری پہلی ملاقات سے میں صرف یہ جانتا ہوں کہ اسپینر مختلف تھا. ہم نے ایک دوسرے کے ساتھ تقریبا فوری طور پر منسلک کیا، تیزی سے دوست بننا. انہوں نے مسح کی میز پر مکمل طور پر سلوک کیا. اور اس طرح کے ایک غیر معمولی چھوٹی مخلوق، یہ ایک مشکل کام تھا!

اسپینر ابتدائی طور پر ایک بہت اچھا، محبت مند مالک ہے جو اس کی ناقابل یقین حد تک اچھی دیکھ بھال کرتا ہے سے تعلق رکھتے تھے. اس کی ماں، یلس این، ہر بار جب اس نے اسے اپنی خوشبو کے لۓ لایا تھا، وہ اس کی جگہ میں چھلانگ لگے گا اور اپنی دم کو اپنے سیلون سے ملنے کے بعد اپنی دم سے وگ لے گا. اور، جب وہ پہنچے تو، پھر وہ منظم طریقے سے اسے ہر ایک بار اپنے دروازے پر لے جائیں گے! کہنے کی ضرورت نہیں، یہ کسی بھی کمر کے لئے حتمی تعریف ہے.

اور، اگر سچ کہا جائے تو، سپنسر واقعی میں اس وجہ سے ہے کہ میں نے بورڈنگ میں بڑھایا. یلس این اکثر اس کے اختتام کے دوران مجھ سے اس کے ساتھ چھوڑ دیں گے، اور میں نے جلد ہی محسوس کیا کہ مجھے ان کے لئے خاص جگہ کی ضرورت ہے اور اس کی چھوٹی سی ضرورت ہے. اس طرح میرے پالتو جانوروں کا ریزورٹ ایک حقیقت بن گیا.

جب تک وقت پہنچا تھا اور میں نے اسپینر کو اکثر بار دیکھا، ایک دوسرے کے ساتھ ہمارا بانڈ مضبوط اور مضبوط تھا. وہ ہر ہفتے میری جگہ پر تیار ہو جائے گا، بغیر ناکام ہو. اور، ہر بار وہ یہاں رہنے کے لئے خوش تھے اور آخری شاندار وقت کے طور پر مجھے دیکھنے کے لئے ہم ایک دوسرے کے ساتھ تھے. میں مکمل ایمانداری سے کہہ سکتا ہوں کہ میں تھوک اسپینر سے محبت کرتا ہوں جیسے وہ اپنے اپنے پالتو جانوروں میں سے ایک تھا. اور، اس وقت کی وجہ سے ہم نے ایک دوسرے کے ساتھ گزرا، اس کے اعمال اور جذبات مجھ سے بہت واقف تھے.

اس کے بعد، ایک دن، اسپینر اپنے ہفتہ وار تیار کرنے کے لئے ہمیشہ کی طرح آیا. لیکن اس بار، میں نے فوری طور پر محسوس کیا کہ اس کے بارے میں کچھ مختلف تھا. وہ اس کی معمولی چمک تھوڑی خود نہیں تھی، مجھ سے خوش کرنے کے لئے پریشان کن وائمر اور طاقت سے بھرا ہوا تھا. وہ غریب اور بے حد تھی، تقریبا اس کے ارد گرد تقریبا بدمعاش تھا. مجھے معلوم تھا کہ وہ حال ہی میں دل کی دشمنی کے ساتھ تشخیص کیا گیا تھا اور علامات کو کم کرنے میں مدد کرنے کے لئے دوا لے رہا تھا. لیکن اس وقت تک، اس نے ان کی شخصیت پر اثر انداز نہیں کیا تھا. اس دن، تاہم، وہ بہت مختلف تھا. لیکن، لوگوں کی طرح، کتوں کے "دن" بھی ہیں. میں نے شاید یہ معاملہ تھا، اور وہ صرف اس عظیم محسوس نہیں کر رہے تھے سوچا. میں نے ان کے رویے کا ذکر الیس این، جنہوں نے ان میں بھی فرق دیکھا تھا. ہم دونوں نے اتفاق کیا کہ شاید وہ صرف موسم کے تحت تھا.

مندرجہ ذیل ہفتہ، اسپینر نے اپنی خوشبو کے لئے واپس لوٹ لیا. ٹھیک ہے، کم از کم میں نے سوچا کہ یہ ایک ہی میٹھی، چھوٹا اسپینر تھا. لیکن مجھے یہ احساس نہیں تھا کہ اس کے ساتھ بہت شدید واقع ہوا تھا. چلنے والی، چھوٹا سا کتا ایک جسم کی بے جان شیل میں تبدیل کر دیا گیا تھا. یہاں تک کہ ان کی چھوٹی بھوری آنکھوں نے یہ بھی نہیں کہ وہ ہمیشہ کھیل رہے تھے. اس کی بجائے دو بدقسمتی، اداس آنکھوں سے ایک دورہ، دور دور ہو رہا تھا. وہ صرف وہاں نہیں تھا.

ہمارے لمبے تعلقات میں پہلی مرتبہ، وہ بھی نہیں سمجھتا تھا کہ میں کون تھا. میری موجودگی میں اس کی کوئی ردعمل نہیں تھی. اس کے سر نے ایک طرف بھوک سے بولا، اور اس کے نتیجے میں اسے حلقوں میں بھوک سے چلنا پڑتا ہے. اور یہاں تک کہ ان کا چھوٹا منہ بھی ایک طرف کا سامنا کرنا پڑا، اور اسے مکمل طور پر مختلف اظہار دے.

اگلے دن، ماہی گیری نے ہمارے خوف کی تصدیق کی؛ اسپینر نے ان دو ہفتوں کے دوران کسی یا زیادہ سے زیادہ کمزور سٹروک کا سامنا کرنا پڑا تھا. میں اپنے آپ کو ناپسندیدہ محسوس کرتا تھا کہ ایلس اینا کے سوالات سے پوچھا کہ مجھے صرف ایک وقت معلوم تھا کہ وہ بہتر ہو گا؟ کیا وہ مکمل طور پر بحال کرے گا؟ کیا وہ کبھی وہی کتا ہو گا جو وہ پہلے تھا؟ پوچھا جائے گا کہ بہت سے سوالات، لیکن کوئی بھی کوئی جواب نہیں تھا. جیسا کہ وہ کہتے ہیں، صرف وقت بتاتا ہے.

اگلے کئی ہفتوں میں اسپینر اپنے ہفتہ وار جناب ہمیشہ کے طور پر واپس آ گئے. میں دل کی درد کا اظہار نہیں کرسکتا ہوں کہ میں نے محسوس کیا جیسے میں نے اس پر کام کیا. وہ بالکل مختلف تھا. ایسا لگتا تھا کہ میں مکمل طور پر مختلف کتے کو تیار کر رہا تھا. میرا چھوٹا اسپینسر چلا گیا تھا. اس نے بھی ایسا ہی نہیں دیکھا، اور اس کا بوجھ تھوڑا ہی سر تھا. اس کی توازن بہت متاثر ہوئی تھی، اس کے لئے میز پر کھڑے ہونے کے لئے اسے بہت مشکل بنا رہا تھا، اور اس کے اسٹروک نے اس کی نظر کے ساتھ ساتھ اچھے معاملات کو لوٹ لیا تھا.

وہ باقاعدگی سے چیزوں میں چلیں گے کہ عام طور پر وہ آسانی سے دیکھا جا سکتا ہے. اور اب بھی، اس نے مجھے تسلیم کرنے کے اس چمک سے سلام نہیں کیا. مجھے تبدیلیوں کے ساتھ شرائط پر آنا پڑا. جیسا کہ میں نے ہمیشہ تھا، میں نے ان سے محبت کی

Comments