میرے کتے کا مالک کیوں ہے

کسی بھی شخص نے مجھے کسی بھی لمبی وقت کے بارے میں جانا جانتا ہے کہ میں نے کبھی بھی کتوں کو پسند نہیں کیا. مجھے بالکل وہی وجوہات نہیں ہیں جو لوگ اسی طرح کتے پسند کرتے ہیں: وہ لوگ جو آپ گھر آتے ہیں وہ آپ کو سلام کرتے ہیں، ہر جگہ آپ کی پیروی کرتے ہیں، توجہ طلب کرتے ہیں اور آپ کو کتا زبانی زبان کی شکل میں بہت زیادہ بوسہ دیتے ہیں. . میں نے ایک مرتبہ سوچا خاص طور پر پالتو جانوروں سے تعلق رکھتا تھا جو فوری طور پر فوری طور پر مطلع کرنے والے مالکان کی ضرورت تھی.

میرا مطلب ہے، آو ... جو بھی کبھی بھی بلی کے قریب ہو وہ جانتا ہے کہ وہ آپ کو دروازے میں چلنے والے منٹ میں بگ نہیں آتے. وہ اس کے لئے بہت اچھے ہیں. ایک بلی کو فون کرنے کا ایک ہی طریقہ مہنگی کٹی کا کھانا کھولنے کی آواز کے ساتھ ہے!

لیکن، میں کشیدگی کرتا ہوں

یہ سن کر کہ میں نے ایک کتے کے ساتھ اٹھایا تھا، میرے دوست جینی نے ہنسی شروع کردی، (اور کچھ وقت تک جاری رہتا تھا)، اور آخر میں اعلان کیا تھا کہ، "میں کتنے کتے کو دیکھنا چاہتا ہوں جو میں نے آخر میں آپ کو جیت لیا!" مجھے تسلیم کرنا ضروری ہے کہ وہ ایک خاص قسم کا "کتا" ہے.

ہم نے اسے پورچ پر ظاہر کیا، ظاہر ہے کہ مرنے کا انتظار کر رہے ہیں. وہ اتنی بھوک اور ڈس آرڈ تھی کہ ہم اسے پینے کے لۓ بھی نہیں پا سکتے تھے اور اسے ایک سرنج کے ذریعہ سیال کو مجبور کرنا پڑا تھا. ان میں سے زیادہ تر بال غذائیت اور نارنج کی وجہ سے گر گئی تھی اور اس کے بڑے پیمانے پر سن اور مثلث انفیکشن تھے، (جس کا مطلب یہ ہے کہ وہ دونوں سروں سے چیزیں اڑ رہی تھیں). انہوں نے بہت بدقسمتی کی کہ آپ کو ناک کے بغیر 10 فوٹ کے اندر اندر نہیں مل سکی. آپ بتا سکتے تھے کہ جب آپ نے ان سے رابطہ کیا تو وہ اس طرح سے پیٹا گیا تھا. ایک خاص کتا کا ایک دوستانہ، ٹھیک ہے!

ہمارے مہمانوں میں سے ایک اس کے پاس گیا، اس کے گھٹنوں پر گیا، اس کے ہاتھوں میں اس کتے، (بدقسمتی، مینگ)، کتے کے سر کو لے لیا اور اس پر بوسہ لینا شروع کر دیا. میرے دماغ / دل میں کچھ نے کہا، "اگر کوئی اس کتے پر چوم سکتا ہے تو، محبت کے لائق کچھ ہونا چاہئے."

اور، کتے، (پھر غیر ناممکن)، بہت خوش قسمت تھا کہ گھر کتے پریمیوں سے بھرا ہوا تھا جو ہفتے کے آخر میں. وہ سب کے بارے میں چلے گئے کہ انھوں نے کس طرح ایک کتے کی ضرورت تھی اور یہ ایک کامل تھا! ایک نام کے لئے کسی حد تک غیر رسمی مقابلہ منعقد کی گئی اور روفس نے جیت لیا، بنیادی طور پر اس وجہ سے وہ آواز ہے جب وہ اپنے کتا شور چیز کرتا ہے .... "روؤوف، روؤوفف."

عورت اس پر چومنے والی شیمپو، ڈپ، کان کی دوا، وٹامن، کھانے ... اور پورے ہفتے کے اختتام تک اس نے شکل میں لے جانے کی کوشش کی. اس نے کچھ دن کے لئے سبسڈی کرنے کے لئے جھٹکے حاصل کرنے کا انتظام کیا. کچھ دیگر مہمانوں نے ویٹ بل کے لئے پیسہ دیا اور ایک تیسرے جوڑے نے اسے وہاں لے جانے میں مدد کی پیشکش کی.

ہم نے بیٹیاں حاصل کی اور فوری طور پر امتحان اور کچھ خون کے کام کے بعد، سزا کا اعلان کیا گیا: رففس پی. ڈوگ، (ان کا ریکارڈ نامی نامی نام)، اس کے علاوہ تمام نظر آنے والی جلد، مثالی، اور کان کے مسائل پہنے ہوئے تھے. ان کے دانتوں کو ایک پنجرا سے نکالنے کی کوشش کی اور دل کی بیماری تھی. وہ پرانے اور بہت کمزور تھا. بچے اور دو کتے لوگ تیری آنکھیں تھیں. کسی نہ کسی طرح، وہ اس نصف مردہ کتے کے ساتھ محبت میں تھے اور جانتا تھا کہ ٹیسٹ کا نتیجہ کیا تھا.

میں نے رحم کتا کتے دیکھا. پھر میں نے دیکھا، (ایک پیارے کیننی روگس قسم کے آدمی)، اور پھر اس مہمانوں کو جو میرے پاس آیا تھا. میں نے ڈاکٹر سے پوچھا، "کیا کتا بچا سکتا ہے؟"

جی ہاں، ہاں ... بہت صبر، قسمت، محبت ... اور پیسے کے ساتھ.

میں نے دیکھا کہ تمام تیری آنکھیں توقع مند ہیں. اس کے بعد میں کائنات میں کسی دوسرے جگہ سے بیٹھے ہوئے الفاظ اور الفاظ میں تبدیل ہوگئے، "ٹھیک ہے، گھر میں میری میز پر بیٹھ کر 600 ڈالر ٹیکس کی رقم کی واپسی چیک ہے. اگر یہ کتا کی مدد کرے تو وہ اسے حاصل کرسکتا ہے."

بیٹا گری دار میوے چلا گیا. وہ بہت حوصلہ افزائی تھی. انہوں نے کہا کہ اگر میں یہ کتا ایک گھر کو گھر دینے اور اس طرح کے پیسہ دینے کے لئے تیار ہوں تو، وہ اور اس کا عملہ تمام دیگر اخراجات کو پورا کرے گا. میں جاننے کی کوشش کر رہا تھا کہ میں مائیک کو کیسے بتاؤں گا. سب کے بعد ... یہ ایک منٹ پہلے تھا، اس کی رقم کی واپسی کی جانچ پڑتال.

مائیک ڈالس میں کچھ کمپیوٹر معاہدہ کام کر رہا تھا. اس رات میں نے اسے بلایا. میرے پہلے الفاظ تھے
"تم مجھ سے کتنا پیار کرتے ہو؟" جو اس کے لئے ایک کوڈ ہے کہ میں نے ابھی کچھ بے گناہ کام کیا ہے، لیکن وہ 10 سال تک شمار کرنی چاہئے جب تک کہ اس نے اس سے کوئی مشکل نہیں کیا تھا کہ وہ گھر جانے کے بعد مجھے تھوڑا سا دھکا نہ دیں.

روفس دو ہفتے کے لئے بیٹوں پر ٹھہرے رہے. انہوں نے دل کی بیماری کے علاج سے بچا، اس کے کان اور مثالی بہتر ہوا اور اس کا کوٹ چمکیلی سیاہ اور ٹین تھا جو صرف تھوڑی سی کتے کی خوشبو تھی. جب میں بل کو ادا کرنے کے لئے گیا تو، مجھے پتہ چلا کہ جو جوڑے میرے پاس چلے گئے تھے، میں نے چھوڑ دیا کے بعد واپس چھوڑا اور بل کے خلاف $ 100 ادا کیا.

گھر میں ان کے پہلے چند ہفتوں کو ٹچ اور چلی گئی، کیونکہ انہیں کسی حد تک غیر فعال رکھا جانا تھا. دل کی بیماریوں کو مرنے اور پھر پھیپھڑوں کے ذریعے گھٹنا. اس نے آہستہ آہستہ بحال کیا، لیکن یہ کتا ہڈی سستی لگ رہا تھا. یہ رجحان ماں کی طرف سے ناپسندیدہ تھا، جو ایک کمرے میں اپنے کمرے میں ایک صبح آیا اور متعلقہ اعلان کے ساتھ مجھے اٹھایا، "شہی، روفس مر رہا ہے."

میں نے بستر سے باہر اڑا دیا اور پیچھے دروازہ باہر نکالا جب میں نے اسے سیڑھیوں کے نچلے حصے پر سوتے دیکھا. میں نے ماں کو تبدیل کر دیا اور کہا، "وہ ٹھیک ہے. یہ صرف روفس ہے."

"اوہ، نہیں،" اس کا سامنا کرنا پڑا، "وہ 45 منٹ تک منتقل نہیں ہوا ہے اور میں بھی اس کے نیچے چلا گیا اور اسے اپنے سر کو لے جانے کی کوشش کی."

میں نے اس سے کہا کہ میں واپس کھڑا ہوں اور دیکھوں

Comments