کھانے کتے گوشت کے ساتھ کیا غلط ہے

گلی! کتے پریمیوں کو دنیا بھر میں (ویسے بھی امریکہ اور یورپ میں اچھی طرح سے) کوریائیوں کو کھانا کھلانا روکنے کی کوشش کر رہی ہے. انہوں نے فیفا کو بھی قدمی میں ڈال دیا ہے اور کوریاوں پر دباؤ ڈالنا ہے. یہاں رپورٹ ملاحظہ کریں:

تصور کریں کہ کیا ہوگا تو اچانک یہ فاسد لوگوں کو احساس ہوا کہ تھس نہ صرف کتے لیکن کیڑے بھی کھاتے ہیں!

کوریا میں 6،000 سے زائد ریستورانوں کے ساتھ ایک سال تقریبا 1 لاکھ کتوں کی خدمت کرتی ہے، یہ ایک مشکل کام ہوتا ہے جو واقعی کتے کو کھانا کھاتے ہیں. تصور کریں کہ تھا کو اپنے پسندیدہ کھانا کھانے سے روکنے کے لئے کتنی سختی ہوگی.

اگرچہ میں نے اپنی موجودہ بیوی سے شادی شدہ 10 سال قبل تھائی لینڈ میں رہ چکے تھے، میں نے صرف فاصلے سے کیڑے کے لئے تھائی شوق کا ذکر کیا تھا. یہ تک نہیں تھا جب تک کہ میری بیوی اور میں اس کے والدین کے گھر پر ایک سادہ تقریب میں شادی شدہ تھے جس سے میں Ubon کے باہر ایک چھوٹے سے گاؤں کے راستے پر چلتا ہوں جو میں اس کے قریب آیا ہوں.

ہم نے اپنے اتحادیوں کو گواہ کرنے اور ملک میں چند دنوں میں بھرپور مذاق سے لطف اندوز کرنے کے لئے ہمارے ساتھ ہمارے قریب سے چند دوستوں کو چلانے کے لئے ایک وین کو خدمات انجام دی. مجھے اس بات کا یقین نہیں ہے کہ استقبال میں کیا کام کیا گیا تھا کیونکہ اس کا بہت زیادہ تھا اور ہم خوشگوار ویسکی اور لاؤو کھاؤ کے چند دو کیسوں کو خوشی سے خوش کر رہے تھے.

شادی کے دن میرے نئے خاندان، اور وہاں سے درجنوں تھے، ہمیں چاند دریا میں پکنک سوار تیر بانس رافٹ کے لۓ لے گئے. ہم سبھی ایک مزیدار بار بی بی - ق اور کچھ سمندری غذا کی پیشکش کرتے تھے.

پہلا کورس سرخ اینٹی انڈے سے بھرا ہوا کیلے کے پتیوں کو پانی دینے کا تھا. ہم. میرے دوست اور میں نے اس وقت منظور کیا جب ہم نے اپنے نئے خاندان کو گسٹو کے ساتھ دیکھا. اگلا شراب میں سوئمنگ کی پلیٹیں کی پلیٹیں آئیں. یہ گرے چوک کے اندر اور باہر ڈائیونگ گھوم رہے تھے. قدرتی طور پر، اس ڈش کو 'مستحکم جھگڑ' کہا جاتا تھا. شکر گزار، وہ شاید اس وقت تک اس کے نشے میں تھے جب وہ ہمارے گلے میں چھٹکارا کرتے تھے کہ انہیں پرواہ نہیں تھا کہ انہیں کھایا جا رہا تھا. وہ بہت سوادج تھے.

اگلا گہری تلی ہوئی کیڑوں کا انتخاب آیا تھا، زیادہ سے زیادہ گھاس ہیڈر، لیکن مجھے لگتا ہے کہ وہاں موجود دیگر چیزیں بھی ہیں جو کاکروچس بھی نظر آتے ہیں. میرا تھائی میزبان نے مجھے یقین دہانی کرائی کہ یہ ان کے فارم پر چاول اسٹاک کے درمیان سے بہت صاف کاکروچ تھے. یقینی طور پر میرے کپ کی چائے کا شکریہ نہیں، لیکن thas نے ان پر پریشان کر دیا.

میں نے واپس آنے والے پہلے چند بار بہت ہی ہی تھے. مجھے یہ کہنا ضروری ہے کہ میرے تھائی خاندان نے مجھے کھانا کھانے کی خدمت کرنے کے لئے دلہن کی کوشش کی، میں اصل میں کھا سکتا ہوں، لیکن وہ farung کھانا کے بارے میں بہت زیادہ نہیں جانتے تھے. میرا بنیادی کام جب میں تھا وہاں عام طور پر آلیوں یا سفید روٹی مارجرین کے ساتھ پھیلا ہوا تھا، اور ناشتا کے لئے فوری طور پر نیسفاف. میں نے کبھی بھی سفید روٹی یا پینے کی فوری طور پر کافی نہیں کھایا ہے، لہذا میرے خوفناک بھوک دردوں کے علاوہ یہ میرے نئے خاندان کے لئے اپنے پیار کا اظہار بھی تھا جسے میں نے اپنے چہرے پر ایک مسکراہٹ کے ساتھ واقعی اس کو کچل دیا.

اس کے بعد میں نے تیار کیا ہے اور میں ہمیشہ UHT دودھ، ایک پونڈ مکھن، تازہ کافی پھلیاں، اور کچھ پنیر سے بھرا ہوا ٹھنڈا لے لیتا ہوں. میں پنیر رکھتا ہوں جب تک تھتھ اپنی 'پلا را' خمیر شدہ مچھلی کو نکالنے کے لۓ نہ ڈالا. لہذا ہم دونوں وہاں اپنے چہرے پر بھوک مسکراہٹ کے ساتھ بیٹھ کر ناقابل یقین حد تک بدقسمتی سے کھانا کھاتے ہیں. ارے! منصفانہ، ٹھیک ہے؟

پی اے اے اے کو ہمارا سب سے زیادہ نفرت مندانہ کھانے کی اشیاء میں سے ایک ہے جو ہمارے لئے تیز رفتار فاضل ہے. یہ زمین میں دفن زمین کی جاروں میں مچھلی کا خمیر کرکے بنایا گیا ہے. نتیجے میں گندگی اس طرح کے طور پر خراب بونا ہے، لیکن Thais اس سے محبت کرتا ہے. وہ اسے اپنے 'سوم تم' پر پھیپھاتے ہیں، پپیا سلاد اور ہنسی جب میں کمرے سے چلتا ہوں. میں نے کھایا جب میں نے اپنی بیوی اور کزن کو گھر سے منع کیا ہے. انہیں باہر کھانے کے لئے ہے جہاں خوفناک راستے گھر میں انتظار نہیں کر سکتے ہیں. میرا اندازہ ہے کہ ایک وزن سے کم عمر کے آدمی کی دیکھ بھال کی نظر کافی تھی کہ وہ میرے برتن کے حکم پر توجہ دیں.

میں نے تھس سے بھی زندہ بندر دماغ کھاتے ہوئے بھی سنا ہے، اگرچہ میں نے اسے کبھی نہیں دیکھا. ظاہر ہے، وہ غریب بندر کو ایک میز میں ٹیبل کے نیچے ایک سوراخ کے ذریعے پھنسے ہوئے اپنے سر کے تاج کے ساتھ بند کر دیتا ہے. پھر وہ ایک تیز تلوار لے کر تاج کو پھینک دیتے ہیں، جیسے کچھ ابلی ہوئی انڈے سے اوپر لے جاتے ہیں. انہوں نے پھنسے ہوئے اور اب بھی زندہ دماغ نکالنے اور اسے کھاتے ہیں. کافی ممکنہ طور پر جس وجہ سے میں نے کبھی ایسا نہیں دیکھا ہے اس وجہ سے اس وجہ سے کہ ڈائنرز میں سے کچھ خوفناک دماغ پر قبضہ کرنے اور بعد میں مرنے کے لئے افواج کر رہے ہیں. تو مجھے لگتا ہے کرما واقعی کام کرتا ہے.

میں نے کتوں کو کھانا کھانے کے بارے میں بات چیت شروع کردی، اور مجھے ذہنیت کے لئے معافی مانگنی چاہیے، لیکن آپ کو کھانے کیڑوں، شرابی جھگڑوں، بندر کے دماغوں اور پلی را کو کھانا پکانا پڑے گا.

کھانے والے کتوں کے ساتھ میرا پہلا رابطہ فلپائن میں آیا، جہاں یہ بھی ایک خوشگوار ہے. ہوسکتا ہے کہ مارکوس سالوں کے دوران عادت آسکتی ہے جب سب لوگ بہت غریب تھے تو انہوں نے کھایا تھا کہ وہ اپنے ہاتھوں پر ہاتھ لے سکیں. میرا خیال ہے کہ ملک میں کسی بھی بندر میں کوئی بھی بندرگاہ نہیں ہے، کیونکہ وہ سب نے کھایا.

ایسا ہی ہو کیونکہ اس میں سے کچھ بھی کتا کھاتے ہیں. مجھے ایک فلپینو دوستوں میں سے ایک کی طرف سے ایک بار گہری حلقوں کے نگروس جزیرے میں لے لیا گیا تھا. وہ پہاڑیوں میں تھوڑا گاؤں کے میلوں میں رہتا تھا

Comments